سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را دشمن بدارید، تا خدا دوستتان بدارد [حضرت مسیح علیه السلام ـ چون از ایشان درباره کاری که خدا دوستی به بار می آورد، پرسیدند ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :1
کل بازدید :37490
تعداد کل یاداشته ها : 13
103/2/21
9:54 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
هوادار[1]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
بهار 1387[6] زمستان 1386[17]
لوگوی دوستان
 

وبلاگ "هواداران" را در شرایطی پر از آشوب انتخابات به محیط وب ارائه کردیم و در تلاشیم تا در این عرصه ی صد رنگ، یک رنگ باقی بمانیم.
صداقت و ارزش گرایی را ارج نهیم و آن را جهت ارائه ی صحیح داشته های شخصیتی کاندیدای مورد نظر خود بکار گیریم.
در عرصه ی هزار رنگ و گاهاً بی تقوای انتخابات، همیشه قومیت ها (که خود باعث اتحاد و نزدیکی فرهنگی می شود) دستخوشِ اغراضِ مغرضین قرار گرفته و عاملی برای فاصله شده است.
راه را بر اختلافات و تفاوت های قومیتی می بندیم و بر این باوریم که مجموعه ی شهرستان های خواف،رشتخوار و جنگل را مثال اعضای یک خانواده هستندکه هیچ گاه  با تفرقه افکنی ها، میانشان فاصله ایجاد نمی شود.
مصادیق اتحاد را بطور کامل مدّ نظر می گیریم، چون معتقدیم کاندیدای مورد نظرمان توانایی های فراوانی جهت ارائه دارد که اگر بتوانیم مقداری از آنها را ارائه کنیم زمان برای ایجاد تفرقه که خود مورد مذمّت و مکروه در منشور اخلاقی ماست پیدا نخواهیم کرد.
تلاش می کنیم در جهت ارائه ی کارنامه کاندیدای خود و برنامه های وی و چشم انداز برنامه ها، نهایت صداقت را پیشه کنیم و از اغراق در واقعیت خودداری کنیم و افکار عمومی را با برچسب های نچسب و استفاده از قلم های تملق خواه به استهزاء نگیریم.
در پایان برای همگان در این عرصه، تقوا...
و برای کاندیداها، موفقیّت...
و برای هواداران، تعقّل...
و برای شرکت کنندگان در انتخابات، آرزوی موفقیت در انتخاب اصلح را داریم.

86/12/10::: 12:8 ع
نظر()