سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده ای از امّت من برادرش را در راه خدابه لطفی بنوازد، خداوند، خدمتگزاران بهشت را به خدمتش در خواهد آورد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :37487
تعداد کل یاداشته ها : 13
103/2/21
5:41 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
هوادار[1]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
بهار 1387[6] زمستان 1386[17]
لوگوی دوستان
 

 
 

متاسفانه رد صلاحیت‌های کاملا قانونی و موجه اخیر، همچون گذشته باعث بهانه‌جویی عده‌ای از افراد با گرایش‌های سیاسی و فکری مشخص و معلوم‌الحال شده‌است و این افراد احتمالا بازهم همچون گذشته این مطلب را دستاویزی برای عدم حضور خود در انتخابات خواهند کرد.
از این رو و نظر به اهمیت مردمسالاری و لزوم آزادی تقریبا به طور مطلق، در هفتمین مرحله از تایید صلاحیت‌ها اسامی تازه‌ترین افراد تایید صلاحیت شده اعلام می شود تا افراد بهانه‌گیر دیگر بهانه‌ای برای گرفتن و گیردادن نداشته‌باشند.

بنابراین گزارش افراد زیر که به دلایل زیر قبلا رد صلاحیت شده‌بودند، به دلایل زیر تایید صلاحیت شده‌اند:
1- رحمان سوارکوهی از حوزه انتخابیه ابرقوه که قبلا به خاطر تجدیدی در درس تعلیمات دینی در مقطع سوم راهنمایی در سال 1364 رد صلاحیت شده‌بود با استفاده از تک‌ماده تایید صلاحیت شد.
2- منیژه خوش‌سیما از حوزه انتخابیه کهریزک که قبلا به خاطر تبرج رد صلاحیت شده‌بود پس از ارائه مدارک لازم برای تبری از خوش‌سیمایی و تعهد به استفاده از گالش به جای چکمه تایید صلاحیت شد.

(متاسفانه نامبرده پس از آگاهی از تایید صلاحیت، به خاطر ذوق‌زدگی مفرط پس از هشتاد و سه سال عمر بابرکت و سی و نه سال زندگی نباتی روی تخت نوزدهم درگذشت.

هیات بررسی صلاحیت اخلاقی نامزدهای مستقر در آسایشگاه سالمندان)
3- شهرام‌السادات زنده‌رودی از حوزه انتخابیه بحرالمیت که قبلا به خاطر استفاده از شیرخشک هلندی در دوران طفولیت (در زمان شاه معدوم) رد صلاحیت شده‌بود پس از ارائه مدارک لازم مبنی بر استفاده از شیر مادر تایید صلاحیت شد.

4- سکینه سلطان مباشری از حوزه انتخابیه پشت کوه که قبلا به خاطر استفاده عملی از اسامی طاغوتی رد صلاحیت شده‌بود پس از تغییر نام فوری به سکینه بیگم و ارائه شناسنامه جدید تایید صلاحیت شد.
5- میرزاقلی عطشانی از حوزه انتخابیه سرچشمه که قبلا به خاطر تشنگی و بی‌حوصلگی مامور رسیدگی به صلاحیت وی رد صلاحیت شده‌بود پس از رفع موانع تایید صلاحیت و سیرابی مامور مربوطه تایید صلاحیت شد.

6- هوشنگ منگولیانی از حوزه انتخابیه صنعتی شریف که قبلا به خاطر ارائه مدرک دکترای فیزیوترمودینامیک از دانشگاه غیراسلامی ام‌بی‌ای آمریکا رد صلاحیت شده‌بود پس از ارائه مجدد مدرک لیسانس جزوه‌داری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد شرق تایید صلاحت شد.

7- غلام آزاده از حوزه انتخابیه حمالده که قبلا به خاطر عدم احراز صلاحیت جسمانی رد صلاحیت شده‌بود پس از ارائه کتبی دست و پا و گوش و حلق و زبان و ناف و زانو و سایر اعضای سالم به هیات نظارت، به صورت مشروط (به شرط تعمیر انگشت شصت دست راست ظرف 48 ساعت) تایید صلاحیت شد.

8- جوات آقا یساری از حوزه انتخابیه یمین‌آباد که قبلا به خاطر اعتقاد به جناح‌بندی‌های ساختگی چپ و راست رد صلاحیت شده‌بود پس از اثبات عملی عدم اعتقاد و ناآگاهی از این جور چیزها تایید صلاحیت شد.

9- رحیم رحم‌دل از حوزه انتخابیه شقی آباد که قبلا به خاطر کمبود وقت برای احراز دلایل صلاحیت، رد صلاحیت شده‌بود به خاطر کمبود وقت برای احراز دلایل رد صلاحیت، تایید صلاحیت شد.
10- یاسمن اشمئزازی از حوزه انتخابیه بیدلیه که قبلا به خاطر "عدم ارائه مدرک تحصیلی" رد صلاحیت شده‌بود، پس از ارائه "عدم مدرک تحصیلی" تایید صلاحیت شد.
امید می‌رود با این تایید صلاحیت گسترده که راه را برای حضور فعال تمام گروه‌ها و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و حتی چهره‌های شاخص دگراندیشان و دگرباشان هموار می‌نماید؛ هیچکدام از گروه‌ها و احزاب قهر نکنند. در غیر این‌صورت هم البته راه باز و جاده دراز.